Ofte stillede spørgsmål
Hvornår sender I min ordre?
På hverdage bestræber vi os på at afsende din ordre indenfor 24 timer, efter du har afgivet din bestilling. Afgiver du din ordre inden kl. 12.00 på hverdage, bestræber vi os på, at varen bliver afsendt samme dag. Bestiller du din ordre i weekenden eller på en helligdag, behandler vi ordren hurtigst muligt den kommende hverdag.
Hvor længe tager forsendelsen af min ordre?
Forsendelsen af din ordre tager som regel 1-3 hverdage alt efter, hvor du bor i landet. Vi bestræber os på at afsende din ordre indenfor 24 timer, efter du har afgivet din bestilling. Afgiver du din ordre inden kl. 12.00 på hverdage, bestræber vi os på, at varen bliver afsendt samme dag. Når din pakke er afsendt, modtager du et "Track and trace" nummer på e-mail, således du kan spore pakken helt frem til modtagelse.
Hvad koster forsendelsen?
Forsendelsen koster 35 kr. i fragt for alle ordrer på beløb under 600 kr. Hvis beløbet overstiger de 600 kr. er der automatisk gratis fragt.
Hvad gør jeg, hvis der er en fejl på en eller flere af varerne jeg har modtaget?
Hvis du oplever en fejl på en eller flere af varerne, som du har modtaget i din ordre, så skal du kontakte os hurtigst muligt. Tag under ingen omstændigheder varen i brug, før vi har fundet en afklaring på situationen. Kontakt vores kundeservice på support@butler-loftet.dk.
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at annullere min ordre?
Hvis du ønsker at annullere din ordre, eller fjerne en eller flere varer, så skal du blot skrive det til vores kundeservice på support@butler-loftet.dk hurtigst muligt, så vil vi forsøge at bremse ordren i tide.
Hvor langt er min ordre?
Du kan se din ordrestatus på tilsendte track & trace nummer. Det finder du i tilsendte mail.
Hvad gør jeg, hvis jeg endnu ikke har modtaget min ordre?
Hvis du endnu ikke har modtaget din ordre som forventet, kan du med fordel bruge dit tilsendte track & trace nummer. Har du brug for yderligere hjælp, så kontakt endelig vores kundeservice på support@butler-loftet.dk.
Jeg har endnu ikke modtaget min ordrebekræftelse?
Der kan i nogle tilfælde gå lidt tid, efter du har bestilt din ordre, at du modtager din ordrebekræftelse. Du kan med fordel tjekke dit spamfilter, da den en sjælden gang i mellem kan havne deri. Har du brug for yderligere hjælp, så kontakt endelig vores kundeservice på support@butler-loftet.dk.
Kan I sende min ordre senere?
Nej, vi sender altid alle ordrer hurtigst muligt og inden for 1-3 hverdage.
Hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg har købt en varer på pre-order?
Pre-order varer gør det muligt for dig at forudbestille en varer, som kommer på lager en smule ud i fremtiden. Du kan med fordel læse, hvornår varen kommer på lager under den pågældende vares produktbeskrivelse.
Må jeg købe en pre-order vare sammen med andre varer, der ikke er på pre-order?
Nej, alle pre-order varer skal bestilles i en separat ordre - med mindre der er tale om samme vare i forskellige størrelser. Du kan med fordel bruge koden GRATISFRAGT, hvis du samtidigt ønsker at bestille øvrige varer i en særskilt ordre.
Kan jeg afhente min ordre i butikken?
Ja, du har mulighed for at vælge “afhentning i butik", når du lægger din ordre på webshoppen. Vær opmærksom på at du både kan vælge afhentning i vores butik i Aalborg og i vores Loft by Loftet butik på Christianshavn.
Hvornår kan jeg hente min ordre, hvis jeg vælger afhentning i butik?
Det varerier alt efter, om din ordre skal afhentes i Aalborg eller på Christianshavn. Vælger du afhentning i Aalborg, vil din ordre være klar til dagen efter, fra hvor du modtager mailen “Din ordre er klar til afhentning". Vælger du afhentning på Christianshavn, vil der gå 1-3 hverdage før du kan afhente din ordre i butikken. Du vil blive ringet op af Christianshavns butikken, når den er klar til afhentning.
Jeg har glemt at hente min ordre i min valgte GLS pakkeshop, hvad gør jeg?
Glemmer du at hente din pakke inden for grænsen af de 10 hverdage, så sendes pakken automatisk retur til os. Bemærk at ikke-afhentede pakker gælder som returnerede pakker. Derfor tages de retur hos os ved modtagelse og dine penge tilbagebetales.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Du returnerer din ordre ved at benytte det vedlagte returlabel. Pak venligst varerne forsvarligt og i samme stand som da du modtog dem.
Vi anbefaler, at du gemmer kvitteringen fra pakkeshoppen, når du sender retur. Dette er din dokumentation for, at du har indleveret ordren hos pakkeshoppen.
Hvis du ikke har modtaget en reuturlabel eller har forlagt den, kan du altid hente et nyt i vores returportal her.
Hvordan ombytter jeg til en en anden farve eller størrelse?
For at sikre, at den ønskede vare er på lager, bedes du lægge en ny ordre med den vare du ønsker at ombytte med.
Derefter returnerer du blot den uønskede vare ved at bruge det vedlagte returlabel.
Hvad gør jeg hvis jeg har mistet mit returlabel?
Hvis du ikke har modtaget en reuturlabel eller har forlagt den, kan du altid hente et nyt i vores returportal her.
Må jeg prøve tøjet før jeg returnerer det?
Du har naturligvis mulighed for at prøve varerne før du beslutter, om de skal returneres. Dog skal du altid sørge for, at varernes mærker forbliver på tøjet, og at det ligeledes er i salgsbar stand, præcis, som når du prøver tøj i en fysisk butik.
Returlabels fra GLS
Vi vedlægger kun et returlabel fra GLS på alle ordre med leveringsadresse i Danmark.
OBS! Hvis man bestiller en ordre med leveringsadresse i udlandet, vedlægges der ikke et GLS returlabel. Derfor er man selv ansvarlig for returforsendelsen og valg af fragtselskab.
Hvornår trækker I pengene for min ordre?
Når du lægger din ordre og gennemføre betalingen, så giver du samtidigt vores system retten til at reservere pengene på din konto. Pengene bliver dog først hævet, når vi har gjort ordren klar til forsendelsen hos os.
Hvilke lande leverer I til?
Vi leverer til alle lande inden for den Europæiske Union og Norge.
Kontakt venligst support@butler-loftet.dk hvis dit land ikke står på listen over leveringslande i checkout.
Hvor længe tager forsendelsen af min ordre?
Vi bruger GLS International til alle udenlandske ordrer inden for EU og GLS Norge til alle norske ordrer. Leveringstiden er varierende alt afhængigt af modtagers land. For lande inden for EU sker den forventede levering mellem 2-10 dage, og ordrer til Norge forventes leveret mellem 4-8 dage.
Ligesom ved nationale ordrer så bestræber vi os på at sende din ordre inden for 24 timer, efter at du har lagt den. Hvis du lægger din ordre før klokken 14.00 (2 p.m. CET) på hverdage, bestræber vi os på at sende ordren samme dag.
Hvad koster forsendelsen?
Forsendelsesomkostninger for internationale ordrer inden for EU er DKK 150 (est. EUR 20). Prisen er den samme uanset størrelse og vægt.
Forsendelsesomkostninger for ordrer til Norge er DKK 125 (est. EUR 17). Prisen er den samme uanset størrelse og vægt.
Hvordan sender jeg retur?
Hvis du ønsker at returnere din ordre eller varer, skal du selv betale for returomkostningerne, da vi ikke tilbyder returlabels til internationale ordrer. Du er velkommen til at vælge dit foretrukne fragtselskab til returneringen. Husk at beholde kvitteringen for den returnerede ordre/eller varer for at sikre din egen dokumentation for returforsendelsen. Dette er en god ide, hvis pakken skulle ske at blive væk under forsendelsen.
Hvilke betalingsmuligheder har I?
Vi tilbyder følgende betalingsmetoder; Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Eurocard, Maestro, MasterCard and MasterCard Debit.
Har du fortsat brug hjælp?
Du kan med fordel kontakte vores kundeservice direkte på mail via support@butler-loftet.dk. Vi forsøger at vende tilbage til dig hurtigst muligt.
ER DER TOLD PÅ MINE PAKKER ?
Vi er en del af VOEC-ordningen, hvilket betyder, at du som Norsk forbruger ikke skal betale moms og told på varer der koster under 3.000 NOK (Ca. 2200 Danske kr).
Dette er per vare og ikke for ordrens totale værdi.
Koster varerne over 3.000 NOK vil du blive opkrævet told og moms direkte af de Norske toldmyndigheder. Denne opkrævning skal betales i tillæg varens pris.
OBS: Vær opmærksom på, at vores priser er i DKK.
HVOR LANG TID TAGER MIN LEVERING ?
Du kan forvente at modtage din pakke 4-7 dage efter bestilling.
HVEM SENDER I PAKKEN MED ?
Vi sender pakken med GLS Danmark, som benytter sin norske samarbejdspartner Bring til omdeling i Norge.
Du vil modtage besked fra Bring når du kan hente din pakke.
HVORDAN SENDER JEG RETUR ?
HVORDAN SENDER JEG RETUR ?Hvis du ønsker at returnere en eller flere varer skal du selv betale returfragten. Du kan blot købe et returlabel ved din foretrukne fragtleverandør.
Husk at sende pakken som en erhvervspakke. Dette sikrer hurtigere ekspeditionstid hos toldmyndighederne i Danmark.
Returadressen er:
BLR ApS
Att: Butler-Loftet Webshop
CVR: 25845846
Troldholm 7H
9400 Nørresundby
Danmark
OBS: Det er meget vigtigt, at du husker at skrive firmanavn og CVR-nummer når du køber et returlabel. Ellers vil pakken blive taget i tolden på vej til Danmark og ekspeditionstiden vil blive meget længere.
Fandt du ikke det du søgte?
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål her? Hvis svaret på dit spørgsmål ikke findes på denne side må du hellere kontakte os direkte, så vi kan finde en løsning.
Anbefalede søgninger
Se alle produkterMatchende produkter
Ingen søgning foretaget...
Ingen produkter matcher søgningen
Du skal acceptere for at fortsætte
Læs vores Betingelser